tiistai 1. marraskuuta 2016

Yhden unelman toteutuminen

En malttanut pihistellä tämän tuunauksen lopputulosta enää yhtään päivää. Jo silloin, kun käytiin pari vuotta sitten katsomassa tätä taloa ensimmäistä kertaa, tuumasin Mikolle,että keittiö oli muuten kiva, mutta aika tumma mun makuun. No hyvin sen asian kanssa on kuitenkin pystynyt elämään. Kunnes tuli Mikon veljen vaimon kanssa puhetta heidän keittiön tuunaus projektista ja ...No siitä se ajatus sitten lähti:)
Että kiitos vaan Henna<3
 
Bauhausista laitoin tilaukseen rullan Dc-fixiä. Otin matta valkoista 68cm leveää ja 15m. Tällä sai aikaiseksi hyvin meidän tuunaus projektin. Ja siis muistin virkistykseksi tässä on ennen kuva:
 
 
Voin kertoa, että tämä ei nyt ehkä ollut se kaikkein helpoin aika tehdä tätä tuunausta. Välillä meni niin, että ehdin vain leikata sopivan kokoisen palan ja Minea kutsui. Välillä ehdin laittaa päällystämisen alulle ja Nuutille piti mennä vaihtamaan vaippa, tai joku huusi jotain muuta. Että kyllä, esim vuoden päästä olis voinut päästä helpommalla. Mutta minkäs teet, kun oon tämmönen hetimullekaikkinyt- ihminen.
Tässä sitten niitä jälkeen kuvia:
 
 
Ja ettei homma olisi käynyt ihan turhan helposti, niin kun olin ensimmäisen alalaatikon fiksannut, niin huomasin (kyllä VASTA sitten), että meidän yläkaapit oli kaikkea muuta kuin puhtaan valkoiset. Ne oli jotain luonnonvalkoisen ja kerman väliltä. No joka tapauksessa ne näytti ihan hirveiltä, kun alhaalla oli vertailukohtana puhtaan valkoinen. Onneksi tuota fixiä tuli tilattua kunnolla ja sain sitten samalla rullalla tuunattua yläkaapitkin!
 
 
Olihan tuo aika iso projekti. Laatikot sai tuunauttua ilman irrotuksia, vain rivat otin irti. Mutta yläkaapit piti ruuvailla irti. Yläkaapeissa oli vielä mun suureksi riemuksi tuollainen ikkuna, eli keskeltä on osa alempana. Mutta fööni oli suureksi avuksi ja omaan silmään niistä tuli hyvät. Ei täydelliset, mutta hyvät:)
 
 
Tuohon fixaamiseen jää muuten koukkuun, olisin niin halunnut tuunata nuo työtasotkin, mutta koska runko on tumma ja lattia myös,niin ei olisi sopinut mun haave siihen. Olisin nimittäin halunnut ne harmaaksi. Mutta sainpas edes tuon mun vuosia haaveilemani valkoisen keittiön<3<3
 
 
Hintaa tuunaukselle tuli 49€, eli ei mun mielestä paha. Mitäs tykkäätte?! Hitti vai huti?!
 
~~Ulla~~
 


16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No mä tykkään myös. Niin paljon, että iltaisin tulee vaan tuijoteltua sohvalta keittiön kaappeja:)

      Poista
  2. Tuli kyllä ihanan raikas ja valoisa nyt kun on enemmän valkoista!! <3 Mä bongasin just hyvän fixin kylppärin lattiaan, heti seuraavan tilipäivän tullessa täytyy testata toimisko se :D -V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä vähän jo ehdin aluksi säikähtää,että tuliko liikaa valkoista...Kunnes tajusin, että mun makuun sitä ei varmaan koskaan oo liikaa:D

      Poista
  3. Oi, tosi hieno, keittiö raikastui valtavasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään kyllä paljon enemmän tästä keittiöstä nyt<3

      Poista
  4. Upea keittiö kerrassaan!
    Itse maalailin pyökkiset osat piiloon keväällä, tasot maalasin myös, mutta seuraavaksi olen aatellu niihin tuota dc-fixiä laitella, jos rupeaa oikein maali lähtemään.

    Kiva blogi sinulla, tervetuloa kurkkaamaan meillekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Ja ihana kun löysit blogiini!!
      Mä tuun heti tänään vierailulle sun blogiin:)

      Poista
  5. HITTI, ehdottomasti<3 Kyllä kannatti nähdä vaivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! Joo ja tämä nyt tuli kuitenkin suht pienellä vaivalla:)

      Poista

kommentit ovat aina tervetulleita: